fredag 2 mars 2007

Vägning 6

Det gick bra men inte jättebra den här veckan. -700 gram visade vågen och jag är väl så där nöjd. Inte missnöjd men inte nöjd heller direkt.

Ja ja, det är bara att fortsätta och jobba på.

Jag har haft lite svårigheter den här veckan. Jag har inte ätit så regelbundet och jag har fått i mig på tok för lite vatten. Så jag vet ju vad jag ska förbättra till nästa vecka.

På den positiva sidan ligger ju att jag har gått ner mina 10 procent. -8,6 Kg på 6 veckor ör ju inte illa. Jag vet ju det men lite jobbigt är det när jag är van att gå ner minst ett kilo i veckan...

Men jag ska ju klippa håret nu, hos en riktig frisör. Det är min belöning :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

....ja, och då klipper du säääkert bort minst 300gram det blir ju sammanlagt ett kilo!

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->