torsdag 22 februari 2007

Vägning 5

Ojojoj

Jag var så orolig inför kvällens vägning att jag till och med tog av mig halsbanden, varje gram var viktig. jag har ju varit på resande fot en hel del den senaste tiden och har därför inte fått i mig ordentligt med mat och befarade därför det värsta, att jag inte skulle ha gått ner något sedan den senaste vägningen för två veckor sedan.

Och så stannade vågen på 74,2 Kg!

-2,9 Kg sedan förra vägningen och totalt har jag gått ner 7,9 Kg på 5 veckor!!!

Dessutom innebnär det att jag bara är 200 gram från att ha gått ner mina första 10%.

Beach 2007, here I come!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Inte illa pinkat... är stolt över dig stumpan;=)

/Hon som bor längst söderut

Anonym sa...

Skit bra!!!! Fortsätt så!!!

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->