fredag 2 februari 2007

Vägning

Tack för era uppmuntrande ord!

Jag har fått en stjärna!

I går var det vägning på vikt väktarna och jag har gått ner ytterligare 1.7 Kg, vilket betyder att jag på två veckor har gått ner 3.9 Kg!

Så igår fick jag en guldstjärna, tydligen får man det för var 3:e Kg man tappar.

Det hela känns rätt omvälvande, nästan fyra kilo på två veckor. Naturligtvis förstår jag att det inte kommer att fortsätta i den här farten hela tiden men det är otroligt skönt att märka att det händer saker.

Till veckan ska jag dessutom börja på Friskis och svettis. Jag har redan köpt en gymkort hos dem och på onsdag ska jag få hjälp av dem med hur jag ska träna med maskinerna. Jag kan ju inte sån och vill inte göra fel.

Jo, en sak till. jag har inte känt något sötsug på flera dagar! Vilken känsla det är! Hoppas att det håller i sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Sötsuget brukar försvinna ganska snabbt och det är ju bra... hoppas det hàller i sig och stannar borta för evigt... brukar ha en tendens att dyka upp ibland:=)

Lassemia

Anonym sa...

Hejja hejja hejja hejja hejjja hejja hejja hejja! Vi syns i febr(OM vi syns..) heheheheh!!

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->