söndag 11 mars 2007

Lite blandat

Jämarns vad bra det är med Santa Marias vegetariska tacomix. Det är gott, lite points och jag blir mätt, en fantastisk kombination!

Igår planerade jag verkligen vad jag skulle äta till Melodifestivalen. Jag mätte upp innan, till och med chokladen. Vi gjorde nämligen en underbar efterrätt som består av frukter (och bär om man vill det) som man skär i små bitar och lägger i en ugnsfast form. Sedan river man vit blockchoklad över och har inne u ugnen till chokladen har fått färg. Väldigt gott är det. Fast nästa gång ska jag inte ha i apelsiner. De blev aningen beska så ja gplockade ut dem.

Sedan så har jag kommit på vilken belöning jag ska ge mig själv när jag har nått min slutliga målvikt. Jag ska köpa nya glasögon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur många points är det i den vegetariska? Jag älskar den åxå!

Anonym sa...

...å hur många kilon har du kvar till din målvikt?

Anonym sa...

Lycka till me vägning imorrn! tror det går bra för mig denna vecka, blivit en del promenader och jag har hållit(wille språk)mig till pointsen...Hejja hejja hejja!

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->