lördag 17 mars 2007

Nitisk?

I går var vi några från jobbet som åt på restaurang och jag hade sett till att spara points till det här tillfället. Sedan visade det sig att jag hade blandat ihop maträtterna lite så jag gjorde inte alls av med allt jag hade sparat. Därför bestämde jag mig för att ta en vitchoklad panna cotta med fruktsås. Och vet ni, jag kände efter att ha ätit kanske en tredjedel att jag var mätt så jag l'ämnade det som var kvar!

Men nu var det ju inte det jag skulle prata om.

De två på jobbet som jag har "inspirerat" var också med, den ena av dem åt så det stod härliga till. Sedan kände hon sig tydligen tvingad att ursäkta sitt ätande för mig. Hon var tydligen tvungen att säga att hon inte kan vara lika nitisk som jag och inte äta sötsaker och hon har minsan varit med i viktväktarna så många gånger så hon vet att man går upp de där kilona igen och hon har faktiskt också fått en nyckelring, den ligger hemma och skräpar, den betyder ju inte så mycket för henne.

Men vad roligt da.

ÄT SKIT OCH DÖ!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kärring!

Anonym sa...

Inget att bry sig om! Låter mer som om det var sig själv hon intalade allt trams när hon sa på det viset!

Jag är i allafall mäkta stolt över dig gumsan!!:)

Anonym sa...

*Stoltare* *Myyyser* Du - hon VALDE att gå upp dom igen! Finns inget magiskt här inte! Man äter upp sig och jobbar arslet av sig(ordagrant)! FY F*N VA VI E BRA!!

Anonym sa...

Hàller med lusegris!

Mia

Anonym sa...

lycka till me vägningen!!

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->