måndag 28 januari 2008

Skön träning

För några veckor sedan skaffade jag mig ett gumkort på friskis. jag hann gå en gång innan jag blev förkyld, väldigt typiskt. Idag kom jag så äntligen iväg igen och jag måste säga att det kändes väldigt skönt.

40 minuter blev det på en sån där gå-maskin (inte ett rullband) och 449 kalorier gjorde jag tydligen av med. Till det ska även räknas 20 minuters promenad dit och till baka.

Jag hade tänkt att cykla til träningen men tyvärr hade det blivit punkla på bakhjulet. En sak som faktiskt är bra med det är att det ligger en cykelfirma i närheten av träningslokalen så i morgon ska jag lämna in cykeln och samtidigt passa på att göra ett till pass, fast ett lugnare än idag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Javisst är det irriterande att andra säger gör så gör si, ät det och ät inte det. Precis som om man inte visste allt det dära. Till motsvar får man ja men varför äter du inte så då ? Jaa.. man kan bli evigt trött på det, av vissa tycker jag att man får stämpeln "okunnig" och jag tycker att när man väl har hittat sin metod det som passar en bäst så tycker jag att det är bara för andra att respektera detta.

Vad duktig du har varit idag, det är en underbar känsla då när man har fått träna av sig en stund. Ang cykel så tänkte jag mig ta och fixa till min cykel till sommaren, det eller rent av köpa mig en ny.

Ang operation, nä helt rätt det är inte så lätt att bara få en operation, det är mycket som skall gås igenom. En massa kriterier.

Ha en toppenkväll med dig, själv skall jag åka och jobba natten!

Anonym sa...

Hej! Ja det är en otrolig känsla att ha den extra energin som man få på köpet. Det roligast förr var ju det att blev man andfådd bland folk så försökte man sluta att andas. Nu blir inte jag så lätt anfådd inte innan mina tappade 26 kilo heller, men det satt i ryggmärgen att är man andfådd så var det ett tecken på att man verkligen var överviktig. Nu bryr jag mig inte om det alls :)

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->