söndag 3 juni 2007

Irriterande

Det är faktiskt jäkligt irriterande att jag hade gått upp 600 gram vid vägningen i torsdags. Jag vet att man brukar göra det förr eller senare men uppgången brukar komma för att man inte gör det manska göra (äter rätt antal points, tränar).

Det som är så jäkla irriterande är att jag hade ätit rätt antal points hela veckan OCH att jag hade kommit igång med träningen ordentligt. Jag hade tränat tre gånger (3!) sedan förra vägningen. Så jag vet ju inte vad det är jag ska "rätta till".

Om jag går upp den här veckan också vet jag inte vad jag ska göra. Då kan jag ju lika gärna ge upp...

Det är väldigt svårt att hålla motivationen uppe just nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...

18 j*vla kilon och en motgång!!! Ryck upp dig upprycket! Och du har inte gått upp i fett! Det är ju omöjligt, det vet du! Skärpning! Ta till spriten! (sa jag det där?)

Anonym sa...

ävennär du nått din målvikt kommer det ju komma gånger när det svänger lite. Se det här som en utmaning istället. Och är mycket tveksam till att det verkligen är fett... inte mens på gång då? Man samlar ju på sig vätska då också...

skoggie sa...

För övrigt kan jag berätta om mitt lilla utbrott av hysteri när jag såg att min kjol inte passade lika bra som förut (söt liten svart sak som jag äntligen kommit i).. och så kom blodet rinnande igår kväll...).. vilket också förklarar snabba svängningar i humöret och dylikt.. Glad igen.. lååååånga promenader kan jag rekommendera.. har gått 2-3 timmar den här veckan dagligen och det har ett otroligt resultat.. hmm.. svårt så klart när man jobbar, men på helgen iaf.. kram.. hmm.. saknar dig vännen... vi får ses snart.. !

miyala sa...

Tänker oxà pà mens... det är inte ovanligt att t.o.m. gà upp ett par kilo dà!!!

Anonym sa...

Det har inte haft den verkan på mig tidigare, har snarere gått ner mer den veckan tidigare. Men får se hur det har gått den här veckan istället. Vägning ikväll och jag ser INTE fram mot det.

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->