torsdag 19 april 2007

Vägning 12

-700g sedan senast och -14,6 totalt och nu väger jag 67,5 Kg.

Pust.

Nu har jag faktiskt sett till att mäta mig också så att jag vet exakt hur lång jag är oh det visade sig att jag är hela 163 cm. Jag har alltid trott att jag varit 161 cm men där hade jag allt fel. Nu när jag vet min exakta längd har jag även ändrat min målvikt. Jag ska nu gå ner till 58 Kg så jag har 9,5 Kg att ta bort, nästan lika mycket som har försvunnit så här långt. Men det ska gå.

Jag vet att det kommer att gå långsammare och långsammare för mig allt eftersom eftersom det "blir mindre att ta av" och sannolikheten för att jag snart kommer ha gått upp mellan vägningarna blir bara större och större. Hjälp vad jag bävar inför det!

Men det SKA gå!

Sedan kanske jag känner att jag är nöjd innan jag är på 58 Kg och då är det ju bara att stanna men för nu är det dit jag vill nå.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det här gàr ju fintfint... nästan ett kilo till... bara ca 9 kg till, det kommer att gà som en dans... dà väger du ungefär samma som jag innan graviditeten...

Mia

Anonym sa...

Jag tänkte kommentera men så sa du på slutet typ det jag tänkt säga. Alltså man ser ju olika ut. Folk väger "för lite" fastän de är byggda så osv. Jag tycker att det är sunt att du tänker stanna där du känner dig nöjd. Du kommer säkerligen att stråla av hälsa då du känner dig nöjd. Pussen!

Anonym sa...

Mia, hoppas verkligen att det kommer att fortsätta som en dans.

Marianne, jag ska inte bara stråla. Jag ska bli sådär slampig som tjejer somhar varit stora och sedan gått ner en massa i vikt brukar bli också. En strålande smalslampa ;-)

Anonym sa...

You go girl! Slampa på!

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->