torsdag 12 april 2007

Vägning 11

Ställde mig på vågen och var som vanligt nervör. Jag tror ju alltid att jag ska ha gått upp.

Den här veckan visade vågen 68.2 Kg vilket innebär att jag sedan den senaste vägningen för två veckor sedan har gått ner 1.8 kilo och 13,9 totalt.

Det är egentligen sjukt det här.

Varje vecka tror jag att jag ska ha gått upp och så här långt har jag gått ner varje gång. Dessutom var jag helt övertygad om att jag vägde över 100 kilo inför invigningen men jag vägde "bara" 82.1 kilo. Min kroppsuppfattning är uppenbarligen helt off.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååååå duktiga duktiga du!! jag är sååå avis!! du e ju strax imål! måste få en veckomeny av dig!!

Anonym sa...

Att följa din viktnedgång är som att se på ngt sånt där inredningsprogram på tv. Första är det ett vanligt vardagsrum och sen kommer några snickare och inredare och -POFF- det är supermysigt/trendigt/häftigt. Du går bara ner och ner och ner. Så himla häftigt.

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->