fredag 17 augusti 2007

Ny vägning

Oj oj.
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Det har gått upp och det har gått ner under sommaren. Jag har haft ett jobb med väldigt oregelbundna arbetstider så det där med att äta regelbundet har inte alls gått med allt vad det innebär.

Förra gången jag skrev här vägde jag exakt 61 kilo. Nu väger jag 62,7 kilo, så sedan 5/7 har jag alltså gått upp 1,7 kilo. Trodde det skulle vara värre med tanke på att jag inte ätit regelbundet, inte tränat på över en månad och speciellt med tanke på all glass jag ätit den här sommaren...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är såååååååååååååå bäst! Idol!

Upprycket sa...

Nja, om jag vore bäst hade jag nått min målvikt nu men jag vet ju varför jag inte är där än så det är bara att köra på!

Anonym sa...

Gosh vad du är duktig! Helt otroligt. Jag skulle själv behöva gå ner iaf 10 kg. Suck. Men du är iaf tokduktig! Tror jag ska lägga in din sida på favoriter, och tjuvläsa lite då och då :)
De här sista kilorna fixar du!

Anonym sa...

UPPDATERA!!! *stomp* *morr* *stomp* *tjat*

!-- START Susnet REGISTRERINGSKOD -->